emoyrt bbusrass sezeryan istediğim için sorun etmedik, 35 haftadan sonra pek dönmüyormuş bebisler doktorum öyle demişti. 1 hafta sonra doğumum var 🥹
zehea bbusrass daha cok erken bunu konuşmak için bence biz 30 haftaloğız geçen gün kontrolümde baş aşağı pızisyonu daha yeni almıstı ve doktor yine değişebilir isterse dedi yani doğum zamanına kadar beklenip sonra nolucak diye düşünülebilşr bence
zehea Beyza-mkl22 bizde aynı sizin gibi 29+4 de gittiğimizde almış bile baş aşağı pozisyonu belki daha önceden almıs ben bilmiyordum bise olmaz herhalde nırmal demekki çok duyuyorum bu haftalarda değişebilirmiş bile pozisyonu
bbusrass kaya_kaya inşallah hayırlı haberler alırsın bende çok zorlanıyorum her hareketi beni zorluyor
kaya_kaya bbusrass canım ben şimdi çıktım kontrolden hafif aşağı dönmüş gözün aydın normal doğuma doğru gidiyorsun dedi çok sevindim. 32+1 di darısı sana inşallah🤲🤲 💕
anneadayii__ bbusrass benim de 28.haftada ters duruyor son ana kadar dönebilir bunu düşünmeyin dedi doktorum