Alininanne O kadar sansızımki her türlü başvuru yaptım tlfnm bozuldu e mail değişti eski emailide hatırlamıyorum bile kazansam bile boşa gitmiştir😂 çıkanları da tebrik ederim
fatmaa51 NaimeYilmaz Böyle güzel Bir hediyeleşme Başlattığınız için çok teşekkür ederiz Ben kazanamasamda Kazanan Arkadaşlar güle güle kullansın💖
malakas elaefem insanlar formu doldururken en başta eposta yazmaları şart koşulmuştu, sadece formu dolduranlar için geçerliydi çekiliş. Baya sabitlerde kaldı çekiliş formu da . Şimdi de mesela e postaya dönüş yapılması gerekiyor
erkekannesi1_ elaefem ankete katılırken ne doldurduğunuzu nasıl katıldığınızı unutuyor musunuz, ya da bilmiyor musunuz anketin en sonunda e postanızı yazma şartı vardı onu yazmazsanız zaten onaylamıyordu
NaimeYilmaz elaefem Numara yazdıysanız elenmişsinizdir. Sadece geçerli mail adresleri çekilişe alındı, çekiliş kuralıydı.
elaefem malakas formu doldurdum da e posta yazdım mı hatırlayamadım bi an.eğer zorunlu tutulduysa yazmışımdır
ikiprensesannesi___ NaimeYilmaz açıklandığına göre artık uygulamayı bir salarmısınız bu çekiliş nedir kaldırın onu da artık eski haline dönsün
ikiprensesannesi___ NaimeYilmaz günde bir kere geliyor gece saat 12 den sonra gelir kaldırsanız gelmez inşallah teşekkürler🥰