yorgunannis bebeğim henüz doğmadigi için bilmiyorum ama kardeşim çok gaz sorunu yaşayan bir bebekti doktoru o zaman anneme demişki yapabileceğin birşey yok bütün mamaları denemek zorundasın bebeğin hangisini kabul ederse onu kullanicaksin demiş. Sorunları aynı olmayabilir ama çare amaçlı söyledim çünkü başka çare kalmıyor, annem ilk zamanlar sma kullanmış ama kardeşimde aşiri şekilde gaz yapmis sonradan Bebelac ve Aptamile geçmiş onlar iyiydi diye anlatıyordu annem. Tabii her bebeğin bünyesi farklı kabul etmeyebilir.