Essraa2 Ezonur banyo ve bi kaç eşyası benimde kişisel şeyleri eksik:) haftaya filan tamamlayıp 335 gibi yıkayıp yerleştirmeyi düşünüyorum😌😌
1umutturyasamak Nursemomm sol tarafım kitlendi komple apar topar catala cıkardılar acılma varmı yokmu dıye bkmak için
Minnoshamis 1umutturyasamak Bende 32.haftamdayim ve kaburgam cok agriyo bebis baski yapiyo galiba 😪😪😖
kubratopal35 Bizde bugün 19 mayısa gün aldık sezaryen için nasipse bakalım 😍 çantamız kıyafetlerimiz hazır benimkiler hariç 😂 bebek arabasıyla beşik kaldı 👶
tazeanne61 istkizannesi Joie Litetrax 4 Travel Sistem Bebek Arabası Biz E bebek ten bu arabayı aldık stokları yokmuş fikir olsun diye paylaştım yenidoğan için de 1 yaş ve üzeri içinde çok kullanışlı Baston rahatlığı var arabada
Ersozburcin Ezonur bnm mayıs sonu gibi gözüküyor ama bebekle ilgili alacaklsrımın büyğk kısmı bitti ama kendime hiç başlamadım 😂 ablam gereksiz rahat takıldığımı düşünüyor ama bnce sıkıntı yok 😊
Leylakerim [bilinmeyen] insan sabırsızlanıyor hazırlık için benim üçüncü ama küçükle arası 16 yıl ilk gibi oldu 🙈