istkizannesi BMA travellarda 1.5 2 yaşından sonra kullanılmıyo diyolar canım ya. O portbebeyi sınırlayan alt ve üst demirlerden ötürü çocuk uzadıkça içine sığmıyormuş. Otururken o demir ayaklarını acıtıyormuş🤷🏽♀️ Çok kararsızım
BMA istkizannesi canim sen bilirsin ama bastonlarida ilk zamanlarda kullanamazsin tam yatmiyorlar diye biliyorum ben gittim yatmaz dedilsr normal aldim 1.5 yasa kadar kullanilir dedi 20 kg ya kadar taşır dedi
Mirom BMA bizim de abimizden kalan 5 tane hastane çıkışı 6 tulum var yeleklerimiz var canm yazlık kiyafetimiz de var şükür ama ben 1.2 takim daha alayım diyorum yeni yenidir gene aslinda hic giyinmiyor cok sıcak oluyor havalar
BMA Mirom işte benim biseyi yok öyle yelek tulum almadim hic esim izin yaosada alsam yazlk hic biseyi yok böyle tulum ama alttan kisa ustende kisa kollular var cok guzel oyle almak istiyorum bi kac tane cok sicak olunca giydireyim diye
1umutturyasamak Minnoshamis 32 haftalığım cok kötüydüm zaten oyuzden kendmi kastım acıdı eve geldim sızlıyo hala
Minnoshamis 1umutturyasamak Bende 32.haftamdayim ve kaburgam cok agriyo bebis baski yapiyo galiba 😪😪😖
Busrababuz Ezonur çok şükür kuzum aldık herşeyi bir ateş ölçeri bide kıyafetleri için deterjan alicam
Kahramanlar Son olarak yorganı uyku setini yıkadım kendi eşyalarımı daha yıkamadım Doğum çantasına daha koymadım kırışmasın diye
Aysel23 Herşey hazırrr 😍 bir yıkanıp ütülenmesi kaldı onuda nisan başı gibi yaparım mayıs 4 te de Allahın izni ile doğum 🧿😍🥰♥️
Ezonur Kbryns1682 bebek arabası almadık henüz odamız hazır kıyagetlerimiz çantamız hazır ama benim hazır değil hiç birşeyim herşey küçükbey için🥰 31+2 yiz
1umutturyasamak Nursemomm sol tarafım kitlendi komple apar topar catala cıkardılar acılma varmı yokmu dıye bkmak için