Mümkünse hiç oturma yürüyebildiğin kadar yürü ama hep yürü 3.gün görüşelim 😅 ben hiç oturmadım 5.gün içerleri süpürdüm kendini hasta psikolojisine koyma sakın bebişin kucağında başka ne isteyebilirsin ki benim elim boş döndüm yataklara girsem bile normaldi ama sırf erken iyleşim diye duygularımı bile yaşıyamadım