gmzkml zaten sezeryan olmadan öncesinde biraz biliyordunuz dimi süreci, normal doğumda da sancı çekiyorsun ağrı çekiyorsun ama o anda tabi bu saatler süren de var, yani normal de zor, normal ağrı suni sancı almış biri olarak söylüyorum. Sezeryanda sonrasında zor ama bu kısa sürüyor eğer hastayım ameliyatlıyım diye yatarsan iyileşmen zaman alıyor, yürüdükçe hareket ettikce daha iyi oluyorsun zor da olsa o anda, eski hayatına dönmen için normal doğumda da sezeryanda da aslında 40 gün ideal. Dünyaya bi insan getirdin yani kolay değil iki türlüsü de, zorunlu sezeryan olacaklar korkmasın bu yazıdan mesela etkilenen anneler olabilir.