gulsah1234556 aşkım ben tarak lens kapatacağım rimelim rujum allığım duzlestiricim aklına gelebilecek her şeyi almıştım sanki yapabilecekmişim gibi zaten büyük ihtimalle seni planlı olacaksa sabah alırlar o da 7′de yatışını yapıyorlar 11′e doğru alıyorlar genellikle bir saat falan sürüyor yukarıya çıkartıyorlar o an sadece uyumak istiyorsun çünkü sezeryanda odaya çıkınca tüm ağrıları hissediyorsun çünkü anestezi etkisi gidiyor zangir zangr titriyodum gözlerimi açamıyordum titredikçe sezaryen yerimm benim canımı alıyordu resmen gece kendine gelmiş oluyorsun o zaman da seni yürütüyorlar vicdansızlar bana bir bardak su bile vermemişlerdi doktorum yasaklamıştı gizli gizli kahve içiyordum gece ayağa kalktım bebeğimi kendi yatağıma getirdim anca o zaman kendime gelebildim her şeye idrak ettim o sırada saçım başım zaten Allah’a emanetti sana tavsiyem spinal olma genel ol çünkü uyanık olunca çok kötü oluyor acaba bana mı bir şey olacak yoksa çocuğuma mı diye psikolojik sıkıntıya giriyorsun ondan sonra zaten ilaçlarını etkisiyle uyumaya başlıyorsun sen gece sürekli ayakların çekiliyor ilaçlardan dolayı Sabah sabah ediyorsun zaten ertesi gün de bir gün geçtikten sonra seni bırakıyorlar çıkışını yapıyorlar düzelmeye vaktim bile olmuyor anlayacağın aşkım