taze_annee_ 2bebek-1anne ya benimde çok kötü durumda iki gündür uyuyamıyorum ağrıdan keşke erken dönemde gitseydim doktora hep erteledim şuan 32. haftamdayım ileri evrede ameliyattan da çok korkuyorum ilk doğumum olacak doğum derdi bir yanda bu bir yandan psikolojim bozuldu
[silindi] 2bebek-1anne sarı kantaron yağı sür dene canım ben 20’li haftalarda öyle bi problem yaşamıştım sarı kantaron yağı sürdüm iyi geldi
2bebek-1anne [silindi] canım eşim şimdi eczaneye gitti krem sormak için sabahta hastaneye gideceğim dönüşte alacağım onu da
2bebek-1anne Kızlar doktoruma sordum şimdi Anestol proctolog krem önerdi onu alıyoruz omu deneyeceğim
platestopu 2bebek-1anne 38+3 teyim 10 gündür mahfoldum ağrısından ve kabizlikta yok yani şişmiş otur kalk mahfediyor beni 😭😭😭
2bebek-1anne gzmnrhal canım hakiki zeytinyağı en çok işe yarayan oldu . Genel cerrahiye gittim o da son haftaların ben ona işlem yapamam doğumdan sonra gel kabız olmayaya çalış yine de dedi
gzmnrhal 2bebek-1anne Anladım 26+1 deyim bugun hafif kasintiyla fark ettim ama agri yok henüz yürurken rahtsiz ediyor yani kabizda degilim 3 gundür iftara gelen fln çok ayakta durdum ondanmi oldu acaba
2bebek-1anne gzmnrhal inşallah ondan olmuştur canım uzan dinlen çokça . Az önce lavaboya gittim aşırı kanama gördüm . Sanırım basurum patlamış
ikose Fatmanur_0416 kanamanız ne kadar sürdü? Bana da ilk doktor fissür çatlak, ikincisi makatta iç kısımda şişlik dedi. Ama iki aydır kanamam devam ediyor…
Fatmanur_0416 ikose başlarda 2 hafta kadar sürdü sonra ara ara olmaya başladı bu son haftalarda kanama yoktu şuan da yok biraz daha bekleyip geçip geçmediğine bakıp doktora gitmeyi düşünüyorum