2bebek-1anne Kızlar 35 haftalık hamileyim . Kabız olmadım aksine isalim . Ben pişik oldum sandım dokunamıyordum bugün eşim krem sürmek için baktı kocaman bişey çıkmış dışında diyor . Ağlıyorum acıdan kıvranıyorum . Sıcak su torbası falan koysam işe yarar mı
Fatmanur_0416 2bebek-1anne ay bende aynı durumdayım bende öyle sandım bende de dışa çıkmış ve şişmiş aşırı zorlanıyorum ne yapacağımı bilmiyorum 37 haftalık oldum her an doğum olabilir nasıl olacak bilmiyorum başlarda çıktı kanlı falandı geçti bir süre sonra bende herhalde geçti dedim bıraktım 2 haftadır tekrar çıkmış aksine daha dışarda ve daha büyük olmuş bir çözüm varsa bana da önerin
kurkmantosuzmadonna 2bebek-1anne ben de o haftalarda olmuştum. Genel cerrahi krem vermişti. Doktora gidip muayene olun bence ona göre krem verir.
taze_annee_ 2bebek-1anne ya benimde çok kötü durumda iki gündür uyuyamıyorum ağrıdan keşke erken dönemde gitseydim doktora hep erteledim şuan 32. haftamdayım ileri evrede ameliyattan da çok korkuyorum ilk doğumum olacak doğum derdi bir yanda bu bir yandan psikolojim bozuldu
ikose Fatmanur_0416 kanamanız ne kadar sürdü? Bana da ilk doktor fissür çatlak, ikincisi makatta iç kısımda şişlik dedi. Ama iki aydır kanamam devam ediyor…
Fatmanur_0416 2bebek-1anne öyle valla senin de doğuma az kalmış normal mi düşünüyorsun sezeryan mı bir kaç kişi normal doğumun bununla zor olduğunu söyledi
2bebek-1anne kurkmantosuzmadonna sabaha kadar biraz hafifletebilirsem sabah kesi gideceğim de şuan çok canım yanıyor
2bebek-1anne glnzkrkmz sıcak suya oturmak erken doğuma tetikler dediler de sıcak su torbası koymak işe yarar mı acaba
User74927492 2bebek-1anne kayınvalidemin tek kurtarıcısı diyebilirim canım haftada bir bitirir bide öyle küçükk bisey değil elim kadar var ona rağmen rahatlatıyor insallah Allah safi adiyla şifa versin 💙🥰