LadyX daisy__ bugün içtim 😍 bayılırım ama içtiğim sütlü filtre miydi filtreli süt müydü orası tartışılır 🥛
kurkmantosuzmadonna LadyX ay evet. Kahveden tiksinmiştim zaten. Çay da sadece kahvaltıda bir bardak içerdim. 🥲
demirrleydi_ LadyX ben ikisini de çok severim ikisini de gözüm arar kahvaltıyla çay yorulunca kahve çerez tatlı falan varsa çay gece işler bittikten kocayla içilen kahve zaten bambaşka bebişler uyuyor bizde işlerimizi halledip güzel bir muhabbet kahvesi içiyoruz 🤩
mervekalkann Çayı hiçbir yerde aramam. Kahve bağımlısıyım. Haftanın bir günü latte günüm olur. Ama her gün evimde sütlü nescafe içerim 1 kupa hamile olduğum için. Gönül ister ki kupa kupa içmek ama 😂