LadyX kurkmantosuzmadonna 🫖 iş yeri çayı hiç güzel olmuyor ay en kalitesiz çayı alıyordu bizim okuldakiler
kurkmantosuzmadonna LadyX ay bizim görevli abi tam çaykolikti. Parayı toplardık o alırdı. Hem kaçak hem yerli çay ayrı demlenirdi. Çok lezzetli olurdu. 🥲
kurkmantosuzmadonna LadyX ay evet. Kahveden tiksinmiştim zaten. Çay da sadece kahvaltıda bir bardak içerdim. 🥲
LadyX daisy__ bugün içtim 😍 bayılırım ama içtiğim sütlü filtre miydi filtreli süt müydü orası tartışılır 🥛