cnslklbs Benim Amh değerim 0.02 idi öğrendiğim zaman 22 yaşındaydım imkansız demişlerdi ama vitaminler ve yumurtlama takibi ile hamile kaldım şuan 28 yaşındayım ve 5 aylık hamileyim
Sevim1902 cnslklbs hayırlısı olsun 🌺 hangi vitaminleri kullandınız acaba ? Benim de düşük amh 0.84 çıkmıştı
cnslklbs Sevim1902 Dhea, D vitamini, Omega-3, folik asit kullandım ayrıca kilomda olduğu için mümkün olduğunca gulutenli beslenmedim ve spor yaptım. Evlendiğim andan itibaren düşüklüğü bildiğim içinde korunmadım.
cnslklbs bbk28 adet düzensizliği için gitmiştim öğrendiğimde evli olmadığım için yumurta dondurmakta istemediğim için tedavi başlatmadım bile sonrasında da evlendim evliliğimin 4. ayında tedaviye başlamak için nasıl bir yol izleyeceğimizi öğrenmek için gittigimde hamile olduğumu öğrendim.
Sevim1902 cnslklbs bana da doktorum glüteni kes dedi kalitesini düşüyormuş. En çok neler tüketmediniz.
bbk28 cnslklbs maşallah çok güzel:) peki 28 yaşında amh nız kaçtı kaç yumurta görünüyordu vs bunlara baktırıp mı hamile kaldınız.Yıllaca değeriniz düşmemiş mi daha da?
herseyguzelolacak6 cnslklbs şu an doğum yaptınız mı ya da hamilemiainiz ? Doğum yaptıysanız adet oluyormusunuz hala merak ettim
cnslklbs bbk28 https://hizliresim.com/onyweq8 tam tersi şaşırtıcı derecede bir tık yükselmişti bana göre vitaminler ve guluteni kesmek iyi gelmişti ben kullanırken çok ümitsizdim çünkü yıllar önce gittiğim doktor bana dondurmaktan başka çaren yok demişti.
bbk28 cnslklbs evet görüyorum bence tamamen nasip meselesi.Bu süreçte çok değişik hikayeler duydum amh ile ilgili.İnşallah bizlere de nasip olur🌸
herseyguzelolacak6 cnslklbs Merhaha bende Bilkent şehir hastanesinde Amh 003 çıkmıştı Fsh de yüksek sizin Fsh kaçtı acaba ? Uyku düzeniniz filan iyiliydi ? Rahim filmi çekildiniz mi neler yaptınız ? Ben 3 sene oldu gebe kalamıyorum Amh değerim bu şekilde diye artık 001 lerdedr
herseyguzelolacak6 yasemiin0 merhaba quenzim hangi marka kullandınız acaba ve Amh niz kaçtı ? Benim Amh çok çok düşük ve 3.5 sene oldu gebe kalamadım ne yazık ki ne yapacağımı şaştım artık tüp bebekle de olmadı
yasemiin0 herseyguzelolacak6 amh 0.567 en son koenzim olarakda venatura kullandım aynı zamanda ocean mummy ve d vitamini bunlarin dısında hayıt tohumunu duydum aldım ama kullanmaadan gebeligimi öğrendim