derinasl benim de 0,3. tü tüp bebek dediler zaman kaybetmeyin .Yaş ilerledikçe hem yumurta sayısı azalıyor hem kalitesi.İlk denemede sadede bir embriyo oluştu transfer oldu tutmadı.Yumurta kalitesi düşüktü dediler.Sonra ikinci sefer denedik yumurtalar hiç büyümedi.Üçüncü sefer de sadece bir yumurta oldu ve o da kalitesiz Bütün bu süreç 2 yıl sürdü.Bir an önce başlayın tedaviye derim