mystery94 Fundayim canım slm benim üçüncü çatlatma iğnem ama ilk defa letu kullandım cuma günü iğne vuruldum gecesi cumartesiye bağlanan gece 1 de. Sen hangi saatleri değerlendirdin?? Ben 24. 28. Saatleri değerlendirdim
Fundayim mystery94 canm ben 24-34-60. Saatleri değerlendirdim. Bugün 16. Günüm ve daha yeni leke geldi sanırım regl oldum ama hala yerleşme kanamasıdir diye teselli ediyorum kendimi. İlk letuydu benimde.
Fundayim mystery94 valla akıntıyla karışık kahve leke geldi iki saat oldu tık yok. İğnenin 16. Günü yerleşme olamaz heralde bide regle iki gün var. Bilmiyorum canm ya
mystery94 Fundayim olabilir yerleşmede canım kahverengiyse daha gelmediyse 18. 19. Gün pozitif görenler oluyormuş test hiç yapmadınmı
mystery94 Fundayim ozaman regli olursun kuzum çünkü bende 14. Gün kan verdim <2 çıktı 17. Gün oldum :( iki çatlatma iğnemde de 17. Günümde oldum
Fundayim mystery94 bende ilk ignemde 14. Gün oldum. Bilmiyorum canm inşallah adet değildir ne deyim yapacak bişey yok
Fundayim mystery94 hiç cektirmedim aşılama yapmadım hiç. Bir sene oňce kürtajim var belki ondan sora yapışıklık olmuştur. Lokal anestezi ile cekilcem randevu aldım Cimcime30 İnşallah canm
mystery94 Fundayim ay evet kuzum mutlaka anestezi al diğer türlü bilmiyorum da bende anestezili oldum ama korkulcak bi işlem değil hiç stres yapma❤️
Fundayim mystery94 genel anestezi mi aldın sen benim sadece rahim ağzını uyusturcam uyuumuycam yani. Tıkanıklık varmiydi sende
mystery94 Fundayim genel anestezi aldım kuzum 5 dk uyudum zaten çok sürmüyo yapışkanlık varmış bi tarafta ama engel değil dedi doktorum kis var zaten sol tarsfımda o görünüyor ultrasonda
mystery94 Fundayim vallahi bilmiyorum kuzum ya tedavi uygulanıyor işte kist engel değil diyo sağda oluştu yumurtam çok sızlıyo ama kasığım