Fundayim Burdan dönüş yok degilmi yine olmadı 😏 o kadar kasık ağrısı yaşadım halada sizliyo ama olmayınca olmuyo demekki
Eliffff58 Fundayim burda bir kaç kişinin mesajına denk gelmiştim sonradan pozitif e çevirebiliyor muş 14.günde eğer adet olmazsanız tekrar yapın test
minikbebegim06 Fundayim doğru sonuç için 14.günü bekleyin vücutta beta 10.gün sıfırlanır eğer gebelik varsa tekrar artışa geçer ve en net 14.gün ve sonrası belli olur
Zdiyebiri Fundayim merhaba kaset testte erkenden ikinci çizgi gözükmüyor diye biliyorum inşaallah sürpriz yapar..
Sukrano Bende bu ay letu kullandım benimde 7 gün oldu çatlatma iğnesinin etkisi geçmedi daha testlerim hala pozitif çıkıyor sizinki kaç gün sonra negatif oldu
Fundayim Sukrano ben ilk kez bugün yaptım testi 10. Günüm. Genelde 8-9 da negatife dönüyo. Negatife dönünce tekrar pozitif olunca gebelik oluyo. Yarın tekrar yapcam sabah
Fundayim BKZ benim ilkinde hiç ağrım olmadı ama bunda 5. Günden beri sağ kasigim sizliyo göğüslerim sizliyo çok umutlanmistim. Keşke test yapmasaydim modum düştü. Sen letunun mu ikinci ayında hamile kaldin
Fundayim minikbebegim06 ama genelde 8-9. Günde sifirlanmiyomu ben öyle okudum burda hep. Sifirlandigi gunun ertesinde pozitif goruyolar hamile olanlar. Bugün ilk kez yaptım takip etcem inşallah vardır.
minikbebegim06 Fundayim herkeste aynı olmaz iğne prospektüsünde bile 10.gün yazıyor siz 14.günü bekleyin
mystery94 Fundayim canım slm benim üçüncü çatlatma iğnem ama ilk defa letu kullandım cuma günü iğne vuruldum gecesi cumartesiye bağlanan gece 1 de. Sen hangi saatleri değerlendirdin?? Ben 24. 28. Saatleri değerlendirdim