peloo tşkr ederim darısı sizlere 😇 hiç korkma kimseyi dinleme ne kadar çok kafanı doldurur karıştırır korkarsan o kadar kötü geçiyor herşey bana neler dediler ne sonda acıdı ne amliyattan sonra acım oldu kendim kalktım kendim yürüdüm hiç yatmadım oturmadım hep yürüdüm bebeğimle ilgilendim çok şükür ağrısız sızısız geçti gitti 😘