Herkeseee merhabaaaa 🥰🥰🥰
Biraz geç geliyorum malum bebişim küveze alındı 🥹🥹 anca kafamı toplayıp yazmaya fırsat buldum 🥰🥰🥰🥰
Planlı sezeryandı ikinci gebeliğim bilen bilir bu hamileliğim çok çok zor geçti ilk 3 ay düşük riskim , plesentamin aşağıda olması 2 ay ful diş ağrısı mide bulantısı ve yanması ve daha nicesii çok şükür kiii 38 haftaya planladık doğumu ameliyathaneye girene kadar kustum 🥹🥹🥹 berbattı spinal tercih ettim tüm ana şahit olmak istedim iyikide öyle oldu 🥰🥰🥰🥰 belden iğne asla ve asla acitmiyor benim gibi acı eşiği düşük biri dayandiysaaa herkes dayanır .
Vee ilk aylarimdan itibaren kendimii doğuma hazırladım asla ve asla korkuyorhm demedim ya nolcak ben zaten daha önce doğurdum acısını biliyorum yine dayanırım kafasindaydimm iyikide kendimi bu şekilde motive etmişim doğumdan sonra ağrıları çok rahat karşıladım ve doğumdayken bol bol dua okudum 🥰🥰 benim hikayem bu şekilde umarım bekleyen herkesin kolay su gibi doğumları olurr 🥰🥰🥰
Bu arada sezeryan doğum yapacaklar mutlaka Nescafe götürün baş ağrısına inanılmaz iyi geliyor