ecemmm123 tedavi olarak şuan birşey almıyorum
Ama hamileliğimi kanda öğrenir öğrenmez gelmemi istemişti doktor bende doktora gitmiştim oda 2 tane hap başladı (Prograf ,prednol ) birde özel karışımlı bir serum başladı haftada gittim onu hastanede aldım geldim 5 hafta boyunca haplarıda 9.haftaya girerken kesti şuan elhamdülilillah sağlıklı ilerliyor