ecemmm123 merhaba sağlıkla kucağınıza alın 🙏 şöyle ki endokrinoloji bölümü sanırım (tam emin değilim araştırıp hangi bölüm olduğunu öğrenebilirsiniz) bu bölümde size bazı testler yapıyorlar günün belirli saatlerinde sizi kan vermeye çağırıyorlar ve o testlerin sonucu + boy kilo ve aile geçmişine göre size kan sulandırıcı dozunu ayarlıyorlar. Sizi korkutmak için yazmıyorum, sadece kan sulandırıcıların kafalarına göre verilmesine çok sinirleniyorum mutlaka doğal ayarlanmalı diye düşünüyorum. 0.4 size az 0.6 da çok gelebilir bunu nereden biliyorlar ? Bunun ortası da var çünkü. Bazı gebelere 1.5 doz tedavi bile verildiği oluyor o yüzden isterseniz bir araştırın. Benim de 3 düşüğüm oldu genetik testte pıhtılaşma yatkınlığı ve bir genimde de bir şey çıkmıştı şu an hatırlamıyorum neyse 3 düşükte de 0.4 oksapar + coraspin verildi ama hiç biri düşükler engel olmadı sonra ben perinatolojiye gittim sana hiç bir şey kullandırmayacağım 10. Haftadan sonra rahim damarlarına bakıp gerek görürsem vereceğim dedi ve ben gebeliğim boyunca kullanmadım bebeğimi de sağlıkla kucağıma aldım çok şükür. Bunların hepsi tesadüf mü yoksa gerçekten 0.4 lük doz bana fazla mı geliyordu hiç bilmiyorum çocuğumu kucağıma aldığım için gidip de araştırmadım ama siz daha yolun başındasınız ve bilinçlisiniz isterseniz bir araştırın 🌸