daisy__ Kızlar merhaba kızıma Aptamil kullanıyordum ama şu son olaylardan sonra içime sinmiyor hipp ve baby goat arasında gidip geliyorum siz ne kullanıyorsunuz tavsiyeniz varmı
Nidaanur daisy__ hiçbirine güvenmeyerek inek sütünü sulandırıp veriyorum. Riske atamam maalesef. İlerde onlarda da sorun çıkabilir. 😣
Bumah daisy__ ben eczaneye sordum golden goat dedi 6. Ayda bende 1 öğün vericem ikisi arasında kalmıştım
Nidaanur Bumah benimki 1 buçuk yaşına geldi canım 1 yaşından öncede hep emzirdim zaten. 60ml inek sütü kalanınıda su koyuyorum ne kadar içireceksem sütü ona göre azaltıyorum.
daisy__ Bumah golden goat kullandım gülüm ama aşırı kabızlık ve gaz sorunu yapmıştı tekrar cesaret edemedim
Bumah daisy__ hadi ya valla ne kullancaz bilmiyorum inek sütü veren arladaş nasıl veriyosa bende inek sütü vericem mamalarada güven olmuyo
daisy__ LadyX aşkım doktorum evolvia yada holle kullanabilirsin dedi ama bizim küçük hanım ikisine de burun kıvırdı🥹🥹
daisy__ LadyX ah ah malesef dün artık dayanamadım doktoru rahatsız ettim oda baby goat içeriği koku vs yapabilir birde içinde bi madde var sindirimi zor olur hipp den devam et diyince keçi sütlü aldım bende
daisy__ LadyX artık sevmezse oturur ben içerim gece gece beynim durdu eşim denemek için bi kutu al dedi ben gittim salak gibi toplu şekilde 5 6 paket aldım🫠🫠🫠