Hiç kafana takma bende cok takıyordum hatta dediğin gibi doktora gittim yumurtalık falan baktırdım hepsi normal cıktı benim üstelik 2. Cocuk isteğimdi ilki hemen olmuştu ama ıkıncıısı denemeye başlayıp 8 ay sonra oldu. Ki doktor bana 1 sene normal genelde de 6. Aydan sonrası tutuyor demişti .
Ne kadar takılırsan o kadar geç oluyor sanki vardır rabbimin verdiği bir tarih sımdı 14 haftalık oldum bile . Bekleyen rabbim güzelleştiryordur oyle düşün 🙃