Merhabalar herkese💐8 aydır gebelik oluşmadığı için bugün devlet hastanesinde kadın doğuma gittim. Vajinal ultrason ile baktı ve yumurtalıkların gayet sağlıklı duruyor dedi. Folik asit kullan dedi, zaten kullanıyorum. Bide 1 yıla kadar olmaması normal dedi. Aynı şekilde olan sonradan hamile kalan var mı?