ecrinim95 hayırlı uğurlu olsun inşallah rabbim korusun ya çoğu kişi diyor uyutldgmz için aslında korkulacak bişey yok gibi vs ama işte o anı düşündükçe çok yiprstiyorum kendimi hep kötüyü düşünüyroum ya içinde parça kalırsa böyle ihtimaller de oluyormuş işte sonrasında ya daha farklı sonuçlar olursa diye işte rabbim herkesin yardımcısı olsun uyanınca ılkkez narkoz alan biri için peki nasıl bir his en çokta o anı merak ediyorum ılkkez hayatım boyunca narkoz alacağım kendimi bildim bileli