Kader_24 Kızlar aranız da vakum yöntemi ile kürtaj olan varmı nasıl süreç çok zor mu sonrasında neler yasanidiniz ağrı vs oldu mu veya böyle riskli gebelikler de kürtaj olmak zorunda kaldığımız da bebek için biryerlere adak vs gibi şeyler yapan varmı
ela1128 Kader_24 bende Eylül ayında oldum hiçbir şey hissetmedim ağrı sızı sonrasında hiçbir şey yoktu kanama oldu ama ben mi yoksa kürtaj sonrası mi anlamadığım için bir oldu bir olmadı 4 ay sonra hamile kaldım şuan 10 haftalık hamileyim
melegim91 Kader_24 canım sadakanın çok faydası var özellikle kurban mesela afrikaya bağışta bulunabilirsin küçük baş 3500 civari bişey sadaka olarak kesinlikle kurban derim allahın izniyle
ecrinim95 Kader_24 canım hiç korkma zaten işlem sırasında uyudugun için hissetmiyorsun sonrasında hafif ağrı oluyor benim 20gun kanamam sürmüştü ama ağrılar çok hafif kendine çok dikkat et sıcak tut Allah’ın izniyle atlatırsın bn bir yıl geçti tekrardan hamileyim şuan
emineuc Sedasyon yapıyorlar yani baygın oluyorsun hissetmiyorsun rahim içini tamamen temizliyorlar. Ağrı vs olmuyor bende çok az bir kanama olmuştu iki gün boyunca leke gibi ama regl kanaması gibi olanlar da oluyormuş
Kader_24 emineuc hepinize ayrı ayrı geçmiş olsun rabbim tekrarını yasatmasin peki böyle ramazan ayına denk geldiği için böyle adak gibi para gibi şeyler verebilir miyiz çok korkuyorum da
Kader_24 ela1128 peki 100 spiral dışında korunma yöntemi ertesi gün hapları ise gerçekten yarıyor mu kürtajdan sonra kalmamak adina
julietcim Kader_24 merhaba, ben de yarın operasyonu olacağım ve ben de sizin gibi çok tedirginim. Bu niyetle sadaka vermeniz sizi rahatlatacaktır bence. İnşallah kolaylıkla tamamlanır.
Kader_24 julietcim yarın olduktan sonra eğer iyi olursanız durumu banada özet geçer mısınız ya ben Çarşamba olacağım birde vakum yöntemi ile mi olacaksınız kaçıncı haftada sorması ayıp olacaksnz
julietcim Kader_24 benim 8.haftam, Medicanada olacağım, artık birçok yer vakum yöntemiyle yapıyormuş, Bilkentte olmayı düşündüm ancak eşimi almıyolar ve gece yatırmak istedikleri için kabul etmedim. inşallah iyi olur ve moral için size yazarım.
Kader_24 melegim91 inşallah söylenmez ama para yardımı suanlik yaptım gün yakın olduğu için biraz da sıkışık olduğumuz için kurban da inşallah olur rabbim herkesi korusun sizler de dua ederseniz çok sevinirim Çarşamba kürtaj olacağım çok korkuyorum ve piskolojk olarak biraz coktum
melegim91 Kader_24 Herkes oluyor bende düşük yaptım ama okadar kanamam oldu ki kan kaybından bayıldım ama çok şükür burdauım yine keşke kürtaj olsaydım dedim siz zaten hiç bişey anlamayacaksınız oldu bitti tamam 😊 Allah yüreğinize ferahlık versin
gebeskapbulba Bende vakumlu kürtaj oldum baygındım zaten işlem sırasında bir şey anlamıyorsunuz benim sonrasında regl gibi kanamam ve ağrılarım oldu. Kendinizi sıcak tutun, ayaklarınız ve belinizi özellikle ben hep sıcak su torbası koydum. Çok çok geçmiş olsun ben 3 ay sonra ilk denememde gebe kaldım Rabbim isteyen herkese tekrar nasip etsin 🤍 kendinizi rahatlatmak için sadaka verebilirsiniz ben namaza başladım ve maneviyata yöneldim bana çok iyi geldi..
Kader_24 gebeskapbulba 9 aylıkta oğlum var hem onu düşünüp hemde bu anı çok kötü oldum . İnşallah en az şekilde ben de geçirmiş olurum siz kaçıncı haftada oldunuz
gebeskapbulba Kader_24 8 haftaydı ama 6 haftaya kadar en fazla gelişim gösterdi 8.haftamda kürtaj oldum
Kader_24 esraozt Çankaya’da özel polikliniği var 12 demişti çoğu yer 15 dedi normal hastaneleri bilmiyom bende devlet zaten ücretsiz ama sıra bulmak çok zor