nazliiaytac bizim evde de kedi var ama tuvaletine dokunmuyorum ben onun disinda beslenmesine herseyine yardimci oluyorum ki benim evdeki cocuklar biri 5,5 digeri 2 yasinda . Doktorum gebe kalinca bence gonder demisti ama ben kiyamazdim artik geldi kalacak dedim,buyuk kizimin istegiyle esim getirdi benimkini , bizimki biz yokken masaya atlar onun disinda oturdugumuzde gelmez , uyurken gelir yanimiza ama cocuklar uyaniyor o yuzden uyurken odalarimizin kapisi kapalidir ya da kedisi buyuk balkon (kapali ve sicak ) salon arasinda bir alan olustururum oyle orda birakirim , zaten evimizin cogu yerinde file var oyle disari cikma atlama gibi durumu da olmaz ,kil tuy meseleine gelirsek benim cocuklar onlardna daha cok bir seyler doktugu icin supurge illaki hergun calisiyor kediden sikayet etmeye firsat kalmiyor kimseye