Siz bu postu açınca sorunlarınıza nasıl bir çözüm bulursunuz diye actiginizi düşünmüştüm.siz evden göndermek için bir sebep arıyorsunuz anladığım kadarıyla.yani öncelikle çok şanslısınız,eşinizin içinde ne kadar güzel ki merhamet var,Allah in yarattığı bir cana karşı karşılıksız sevgi var.kediye yaptığınız masraf gözünüzde büyümesin,Allah onun bereketini veriyor emin olun.sokağa ne kadar mama alırsam o ay o kadar rahat geciniyorum.cocugum zarar veriyor demişsiniz bu da ne kadar büyük bir şans sizin için.hayvanlara ve tüm canlılara karşı saygılı olmamız gerektiğini,hiç bir şekilde zarar vermememiz gerektiğini bu sayede yaşayarak öğretmiş olacaksınız.bu dünyada sabır,hoşgörü ve sevgi bu kadar azken siz bunu çoğaltan tarafta olmak istemez misiniz.saydiginiz şeylerin hepsi çözülebilir şeyler çünkü