YesimPrvn Rbs111 beta 1500/2000 olunca kese görünüyor canım. 2 günde bir 2 katına çıkar betan. Hayırlı olsun. Biraz daha beklemelisin
YesimPrvn Deniz25 merhaba denizcim ben de 5+3 haftalığım evet benim de inanılmaz kasık ve bel ağrım var. Özellikle ayakta kalırsam bu yüzden doktorum dinlenmemi önerdi. Benim lekelerim de var
Fatmanuurcelik Deniz25 oluyor canım bende 6 haftalık hamileyim çok bel ve kasık ağrım oldu doktor çok normal dedi yerleştiği için çocuk onun için oluyormuş
DiplomaliEvHanimi Bende 5+5im yarin kontrolum var 1hafta once 3358 di suan kalp atisi duyabilirmiyim meraklanıyorum keseye bakcaz 🤩🤩🤩👼🏻