Babacan kuzum öncelikle gerçekten kolay değil illa ki br bebeği hissetmek için kucağımıza almamıza gerek yok rahme ilk düştükleri andan itibaren hissediyoruz varlıklarınu allahım öncelikle sabır versin ardından da inşallah hamileliğin sağlıkla güzellik ve kolaylıklarla geçsin. Rabbim kucağına almayı nasip etsin 💕