Denizaydin06 bakalım kontrol yarın doktor ne dicek tek sorun karın çevresi olsa neyse benim hamilelik tansiyonum var ilk oğlum tansiyondan erken doğdu şimdi yine aynı problemleri yaşıyoruz 33 haftaya kadar öyle böyle geldik en kotu 37 haftaları göreyim diyorum ama içimden bi ses sanki buda erken olcak gibi diyor çok stresli çok yorucu geçiyor hakkımızda hayırlısı olsun artık