Fat_maa benim de 3 yaşında bir kızım var :) 12 haftalıkken gittik doktor kız demiş cinsiyeti öğrenmek istemedim ben cinsiyet partisi için bi baktık ki kız :) ama nedense içimde hala erkek geçiyor haftaya muaynem var tekrardan 15 haftalık olucaz kendi kulaklarımla duyana kadar rahat edemeyeceğim galiba :)