melisa_dfj Merhaba kızlar cuma günü doktora gittim bebeğime yüzde 90 kız dediler Bügün de detaylı utrasyona girdim erkek dediler kafam alak bullak oldu sizde hiç öyle bir şey yaşandı mı ? bu arada 16+4 haftalığım
minikmucizem26 melisa_dfj bak boyle postlar gördükçe insanın aklı karışıyor ya😍 banada 15 haftada devlet erkek dedi…ama bu yanılma olayı okadar cok kişiye oluyor ki günümüzde cok yaşanıyor artik… güvenemiyorum bnde doktora detayliyi bkliyorum bakalim
minikmucizem26 melisa_dfj 16 hafta erken bir hafta degil aslinda…pipiyi nasil göremeyip kiz demişler? Devletemi gdyrsn
aselesea melisa_dfj detaylı doğru olandır 🥰Allah’ım bana da nasip et 🤲bana da 16da kıza benzetiyorum dedi ama içimde halen erkek hissi var
melisa_dfj aselesea amin canım ama bana göre anne hissiyatı çıkıyor gibi bende en başından beri erkek hissettim
Fat_maa aselesea banada 17 haftalikken kiz dedi Dr ama usg 16+5 gorunuyormus ilk hafta hala erkek hissediyordm yarin 20 haftalik oluck aradan 3 hafta gecince alistim galiba😄 carsamba gunjde detayli usg var bakalm kesinlesir
mervekalkann Haftada detaylı nasıl yapılabiliyor. Ben 21+2 yim şuan bugün gittim kalbi için pozisyon net değildi cumartesi gel dedi tam 22 hafta olacağım o zamana kadar büyür daha net görürüz dedi doktor ilginç.