ebrussuu benim 37 oldu 1 haftadır sancım vardı açılma yoktu acil sürekli ilaç serum verip durduruyordu bugün kontrole 1 parmak açıklık var dedi sancılar çok yüksekti tansiyon düşüktü yatış verdiler kabul etmeden eve gidiyorum kabul etmeme sebebim evde sancımı çekip öyle gelmek