Bumah şuan hangi doktora gidiyorsunuz benimde başıma çok kötü bir olay geldi okan üniversitesi hastanesinde gereksiz yere erken doğuma alacaklardı beni sezaryana başka doktora gittiğimde her şeyin normal olduğunu öğrendim kesinlikle okan üniversitesi hastanesine gitmeyin