Merhaba, Gebze wm medicalpark da talip bey gerçekleştirdi doğumumu. Sezaryen doğum yaptım ve hiç bi problem yaşamadım. Dikişim bile çok küçük normale göre. Çok ilgili, güler yüzlü, açıklayıcı ve seni sakinleştiren bi hekim. Ben 40 bine doğum yaptım. Ama zam gelmiş olabilir. Sanırım 45-50 arası bir şey olmuş.