alprn2 ay ben severim ama yenmesi şart gibi gelmiyor. biraz pazarlama taktiğinden dolayı abartıldığını düşünüyorum, her gün tüketmeyi uygun bulmuyorum kendimce.
yine de en güzel hali dilimleyip; limon+tuz+hakiki zeytinyağı kombosu yapmak bence. böyle bile yiyemiyorsanız zorlamamanız daha iyi gibi sanki😊