Cimcime30 Kızlar kontrolden geldım sol da kı yumurtalar ıkı tane 20 mm olmuş gece çatlatma ıgnesını vurucam çarşamba aşılama yapılacak sızce en ıdeal boyut nedır ?? İdrarı sordum sıkışık mı olma lazım hayır dedı onu istemıyoruz dedı
dilan128_ Cimcime30 kız çok güzel büyümüş benimki de 20 m olsaydı bende bu ay aşilama olacaktım ama 17 m kaldı inşallah seninki tutar
Sezei dilan128_ benimde yumurtam o civardayken çatlatma iğnem yapıldı kuzum pazartesi 16.5 mm 62.5IU iğne vurundum aynı gün son kez salı günü gece 11.30da ovitrelle perşembe aşılama oldum aslında çatlama saatine kadar büyüyebilirdi hala neden vermemiş anlamadım 🤷🏼♀️
Sezei Cimcime30 öncelikle hayırlı olsun kuzum aşılaman tutar ve Allah inşallah sizide kavuşturur miniğinle bu idrara sıkışıklık durumu sanırım doktordan doktora değişiyor ben o kadar sıkışıktım ki altıma yapıcaktım her an demekki herkesin tedavi yöntemi farklı umarım hayırlısı olur ♥️🧸
Cimcime30 Sezei aynen gülüm her doktor farklı şeyler söylüyor gerek yok dedı bende tmm dedım umarım tutar
Sezei Cimcime30 inşallah canım içini ferah tut çok düşünme normal hayatına devam et işleme girecek gibi değilde muayene olacakmışsın gibi düşün
dilan128_ Sezei tek bir yumurtam büyümüş doktor da özel olduğu için dedi belki tutmaz boşa masrafa girmeyin