ilay_olcer gecikmem olduğu için sadece acile gidip kan verdim değeri görüncede şuanda beklemeye geçtim geçen sene bu zaman yine aynı şekilde hamilelik geçirdim ve düşükle sonlandı 48 saatte bir kontrole çağırıyorlardı o yüzden şuanda tekrardan kadın doğuma gitmedim 2 hafta sonra gidicem o zaman inşallah kalp atışı ve kaseyi görmüş olurız 🙏