ilay_olcer Son adet 27 Ocak şimdiye kadar görmedim adet dün test yaptım silik çıktı doktora gitim 52 çıktı betahcg iki gün sonra tekrar kan verin dedi sizde bu değerde öğrendiniz mi
kvsronlerr ilay_olcer ben 85te öğrenmiştim adetime 2 gün vardı doktorunuzun dediği gibi 2 günde bir kan verdim 3 binlere gelince kese görmeye gitmiştik
istanbullugelin27 ilay_olcer benim de son adet tarihim 31 ocak. Cuma aksam beta 42 geldi. Bu aksam tekrar kan verdim sonucu bekliyorum. Okuduğum kadarıyla düşük betaya öğrenip sağlıklı ilerleyen çok olmus. Umarım bizimki de öyle olur
sarilale123 ilay_olcer ben 3 gün gecikmeye 500 lerde öğrendim ama geç döllenme olabilir. Artışı takip edin inşallah sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun
Fatmanur12345 ilay_olcer kesinlikle bebis dogudu da bu ay 1 yaşına girecek 🥹🥹 sizinkide sağlıkla gelsin bu arada benimki de geç dollenmeydi takmayın mesela bebeği 9 haftada gördük kalp atisida o zaman duyuldu
ilay_olcer Fatmanur12345 yok beklediğim birseydi zaten kornuyorduk önceden bebeğim benim suan 1.17 aylık geçen ay artık düşündük bakalım iki gün sonra sonuçlar ne çıkacak ama bel ağrım çok var