damlasv
Selam daha önce de yazmıştım bi tanıdığımdan biliyorum aklıma gelenleri tekrar yazıyorum
Eşe sigorta sigortası yoksa,
Çocuğa nafaka şu an yaklaşık 40 civarı alıyo diye biliyorum oran falan bilmediğim için söyleyemiyorum,
Sözleşmeye kadının istediği marka model sıfır araba
Hali hazırda oturulan evi de vermişti komple,
Ev ile ilgili faturaları da adam ödüyor,
Aidatı da ödüyor
Ama bunlar çekişmeli boşanmamıştı
Umarım siz talep ettiklerinizi kolaylıkla alırsınız her post açışınızda eşinize sövüyorum 🙄😡