gunelozturkq ahahahaha ya aslında uykuyu pek seven biri değilim ama bebekten sonra severim sanırım şaftım kayar büyük ihtimalle 😅 😅 Ya her şeye değerler ama minnacık mis kokulu yumuk yumuk ayyyyyy merhaba hayal ettim de 🐣 💙sağlıkla büyütün inşAllah bebeğinizi 🤭🧡 aminnn inşAllah teşekkür ederim 🌼