karpuss Ayyy kızlar merhaba, sonunda iki basamaklı sayılara geldimm. Doğum yaklaştıkça içim böyle bir tuhaf oluyor, kime benzeyecek acaba diye çok düşünüyorum. Benimle aynı olanlar heyecanımızı birlikte yaşayalım gelin 🥳🤭
betegemenbur karpuss son 59 bizimdee 99dan nasıl düştüğünü anlamayacaksın bilee o kadar hızlı geçti 🥹🥹
karpuss betegemenbur Ayyy Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🧡 ne güzel valla bitirmiş sayılırsın 😍
betegemenbur karpuss şu son günler geçer mi bilmiyorum amaa hızlı geçtiğini de biliyorum değişik duygular 😅 Aminn rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️❤️
karpuss kavalakurabiyesi çokkk güzel sağlıkla gelsin minik 🤭desene her şey hazır keyfini bekliyorsunnn💛💛
kavalakurabiyesi karpuss ay ben hep mart ayı gelsin bi an önce doğurayım derdim ama şu an var ya içim gidiyor karnımdan alacaklar diye az daha dursaydı diyorum 🫠🫠
mrsaydemir benimde son 80 gün sanırım eğer erken gelmezse tabi. ilk gebelikte 35+5 te doğum yapmıştım. bunda zaman hiç geçmiyor sanki. sorun olmamasına rağmen tedirginim hep. Sağlıcakla tüm hamşşler bebeklerimize kavuşalım inşallah.
karpuss mrsaydemir benim ilk gebeliğim günüm günümü tutmuyor artık 😅doğsun bir an önce diyorum, sağ salim zamanında gelsinler tabi minikler 😇😇 aminnn canım 🧡
melyyssa Ya hatırlıyorum daha dün 112 gün kaldı diyordum şuan 55 gün kaldı🥹 ufaktan korku ve heyecan başladı.
karpuss melyyssa yaaa aslında çok güzel aslında, sağlıkla kucağına al inşAllah 🧡 ilk gebeliğin mi canım
karpuss hildanur inşAllah hepimizin bebeği sağlıkla gelsin, sayılar düştükçe böyle içim kıpır kıpır 😅🥳
karpuss kizinaasikanne inşAllah sağ ol canım benim 😘 Ay MaşAllah bitmiş bile sağlıkla kucağına al inşAllah 🧡 darısı başıma ne güzel evin mis kokucak ☺️
gunelozturkq karpuss ayy hiç acele etmeyin doğurmak için 😂 bol.bol sürecinizin tadını çıkartın 20 gun oldu doğum yapalı uykusuzluktan karı koca kafayı yemek üzereyiz 😄 tabi işin şakasida çok güzel bir duygu rabbim sağ salim kucağiniza almayı nasip etsin 🥰😍
karpuss gunelozturkq ahahahaha ya aslında uykuyu pek seven biri değilim ama bebekten sonra severim sanırım şaftım kayar büyük ihtimalle 😅 😅 Ya her şeye değerler ama minnacık mis kokulu yumuk yumuk ayyyyyy merhaba hayal ettim de 🐣 💙sağlıkla büyütün inşAllah bebeğinizi 🤭🧡 aminnn inşAllah teşekkür ederim 🌼