ebruah of aman hamile insana bu denir mi ayıp. Kocamın ekmeği tatlı. Kocam hakkında bakamıyo, aç bırakıyo demesinler diye yiyorum de geç. Bana da diyolar. Aynı sen gibi hemen hemen. Ben daha 21. Haftadayım. Ben az kilo aldım, hiç kilo almadım diyene bakma. Bebişinin gelişimi iyiyse sorun yok. Sonra diyet yap. Ödem zaten çoğu.
Ben verebilirsem vercem.
Sabah aç karnına kiraz saplı, yeşilçaylı, sirkeli sade türk kahvesi içmeyi düşünüyorum. İnşallah ölmem😅