Kızlar selam 25 şubatta 300.9 ile öğrendim 27 şubatta değerim 795.7 oldu, uygulamalara göre son regl tarihinden hesaplanınca 5 hafta 6 günlük, yarın sabaha doktor randevusu aldım sizce kese gözükür mü ?
Siz kaçta gördünüz ? Belirtileriniz bu dönemde nelerdi kaç ile öğrendiniz ?
Daha önce bir dış gebelik yaşadım ve korkuyorum