Baahaar Username06 ben tok alıyorum yine bulanıyor ,aç alsam daha kötü olur. Sizde tok alın belki bulanmaz sizin
Username06 Baahaar kahvaltıyla alıyım o zaman ilacın üstünde yemekten önce aç karnına yazıyordu öyle kullandım bi süre