meryys Baahaar Ben kullanıyorum ama gebe kalmadan başladık bende bir problem olmadi çocuk aspirini kullanıyorum. Hamileyken de ecopirin 100mg kullandım ondada yaşamadım
krmnbusra60 Baahaar bende kullanıyorum 6.haftamdan beri şuan 21 haftalıgım ama coraspirin ile ilgili bir sorunum olmadı dedğinz gibi.
gokceaytekin Baahaar Ben de mide problemi yapmıştı. Ek olarak iğne de kullandığım için ecopirini kesti.
Baahaar gokceaytekin pıhtılaşmamı vardı sizde ? Benm 34 haftalık bir kaybım vardı pıhtılaşma testide yaptırdım ama önlem amaçlı verdi doktorum. Perinatolojiye gideceğim birde iğne gerekiyor mu diye
themodernmom Baahaar bende kullanıyorum. Mide bulantısı ve yanma hamilelikten dolayı olduğunu düşünüyorum. Hamileliğin ilk zamanları mide bulantısı 20.haftalardan sonra da mide yanması başladı. Eğer belirtiler ondansa bile kullanmak zorundayım çünkü tansiyonum yükseliyor
Baahaar Username06 ben tok alıyorum yine bulanıyor ,aç alsam daha kötü olur. Sizde tok alın belki bulanmaz sizin