kartanesi___ Sezaryen doğum yapalı 1 ay oldu. 10. günden sonra kanamam bitmişti, sarı akıntıya dönmüştü. Ama birkaç gündür tekrardan az da olsa kırmızı akıntıya döndü. Normal mi bu durum?
aybarsotti kartanesi___ benim de öyle olmuştu. Sonra birden kesildi . Doktorum vücudun regle hazırlanıyor demişti. Kısa süre sonra da tam regl oldum. Ama muayene olmakta fayda var tabii
kartanesi___ QueenBahar_ Ay nasıl tarif etsem bilemedim ki sanki reglim başlayacakmış gibi ama birkaç gündür de regl gibi artmadı. İlk bir iki damla gördüm, dün biraz daha fazlaydı, bugün daha fazlaydı
QueenBahar_ kartanesi___ askm henüz lohusa kanaması olabilir vücut kendini temizliyor henüz 40 da çıkmadı senin
kartanesi___ vanilya_kokusu_ bilmiyorum ki balım valla regl kanı gibi ama regl denilecek kadar çok değil bir ped tek lekeliyor
kartanesi___ QueenBahar_ evet çıkmadı da 20 gündür sadece sarı akıntı vardı şimdi kan görünce ürktüm biraz😓
kartanesi___ Havin49_ inşallah öyledir bebeğim ya peki bir şey sorcam 40. günde değil de 35. günde kontrole gitsem olur mu mesela
Havin49_ kartanesi___ yani önceden hiç gittin mi 15. Gün fln bana doktor 40-45 güne kadar lekelenme nırmal dedi 40. Gün regl oldum 47. Gün gidicem bana da 45 den sonra gel demişti zaten