dalyaluna35 anazli bu doktordan kaynaklı degil ama böyle bir düşüncen varsa yanlis düşünüyorsun canim sagliksiz bir gebelikse tabi ki bunun bu sekilde gözükmesi cok normal esasında sagliksizsa doktorun sana umut vermesi ve yalan söylemesi yanlis olurdu
anazli dalyaluna35 öyle tabi canım doktor da aynı şeyi söylüyor sağlıksız dna ise gelişmesin isteriz diyor zaten. Ben de istemem dürüst olmak gerekirse. Sağlıkla gelsin gelen. Süreçte matematiğe uymayan şeyler hep aklımı karıştırıyor.
miniminibebi anazli çok haklısınız ilk haftalar ben de çok telaşlı ve paniktim ama dediğim gibi sağlıklı bir bebekse her türlü tutunur yaşar bol bol dua edin Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🖤