Merhaba,
Çok mutsuz ve çok karışık durumdayım. Kısaca verileri özet geçeceğim.
Not: hayatım boyunca hep adetim düzensizdi yılda 10 kere adet olurum ovülasyon tarihini de bilmiyorum. Aşağıdaki tüm veriler yüzünden düşünmekten çıldıracağım.
sat: 01.01.2026
Beta1 05.02.2026. 121
Beta2 07.02.2026. 290
İlk doktor kontrolü 12.02 alttan muayene ile kese gözüktü
- Doktor kontrolü 25.02 doktor 5.5 haftalık kese ve ys gördüğünü söyledi sata uyumsuz. Crl 0.25 idi.
- Doktor kontrolü 28.02 crl0.47 ama kalp göremedi.
Sağlıksız gebelik olduğunu düşünüyor. 6 hafta 1 günlük sata ya da betaya uymuyor. Gelişim yavaş sağlıksız dna olabilir diyor pozitif olma ihtimaline %40 dedi. %60 negatif olacak dedi. Çarşamba kontrolüm var. Kontrol sonrası karar verelim diyor.
Bu kadar sapma olan var mı? Embriyo gelişiyor ama kalp neden yok???