hunerg benimde 4.denemeydi olmadı bugün regl oldum bilmiyorum ne yapmamız lazım yumurtlama takibimi vücut belirtilerimden anlayıp değerlendirdim olmadı, ovülasyon testiyle ilerledim olmadı birkaç ay daha deneyip olmazsa eşime de doktora gitmesini söylicem herkes normal diyor ama yumurtlamayı yakaladığım halde olmaması çok düşündürüyo beni😔